Κυριακή 20 Αυγούστου 2023

ΣΙΚΙΝΟΣ και ο στίχος του ΕΛΥΤΗ

 τις ιδέες μου όλες ενησιώτισα 

ΣΙΚΙΝΟΣ , το νησί που λάτρεψε αλλά δεν επισκέφθηκε ποτέ
με θέα το Αιγαίο Πέλαγος
δεν έχει ταξί , δεν έχει τράπεζα αλλά έχει βιβλιοπωλείο
το εκκλησάκι που αιωρείται για να θαυμάζει ταυτόχρονα το μπλε του ουρανού και της θάλασσας , είναι αφιερωμένο στην Παναγία με προσωνύμιο Πάντων Χαρά ή Παντοχαρά

Άραγε τις ιδέες μου όλες τις.... 

εμπνεύστηκα στα ελληνικά νησιά;

ταξίδεψα στο αιγαιοπελαγίτικο γαλάζιο;

αφιέρωσα στην νησιωτική μου Ελλάδα;

υλοποίησα στην απομόνωσή μου;

χόρεψα νησιώτικα; 

ζωγράφισα με κοχύλια πάνω στην άμμο;

ονειρεύτηκα στη μικρή κυρία των Κυκλάδων; 

ερωτεύτηκα τα καλοκαίρια; 

αναζήτησα στη Φολέγανδρο, στην Αμοργό, στην Ίο, στην Ανάφη, στη Θηρασιά...




 

..............................................................

τις ιδέες μου όλες τις ενησιώτισα!!!

υγ. Προσθέστε το δικό σας νησί και μεταφράστε το ρήμα του ΕΛΥΤΗ '' ενησιώτισα ''!!!!



 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου