Τρίτη 2 Απριλίου 2024

Δος μου το χέρι σου, πάρε τη λέξη μου ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ

ή  σφίξε το χέρι μου και φόρα τα παπούτσια μου 

ή δος μου τη λέξη σου και νιώσε την ψυχή μου 

ή διώξε τους φόβους σου και πάρε με αγκαλιά

ή φόρα τα παπούτσια μου κι ας είμαι ξυπόλυτος 

...........

Ο Έρνεστ Χέμινγουεϊ κέρδισε ένα στοίχημα σε ένα μπαρ στο Παρίσι ... περ. 1920

δηλώνοντας  ότι είναι σε θέση να γράψει μία ολόκληρη ιστορία με μόλις 6 λέξεις.

Το πιο σύντομο διήγημα του κόσμου :

«For Sale: Baby shoes. Never Worn»

 «Προς πώληση: Παιδικά παπούτσια. Εντελώς αφόρετα».


Η Σοφία Πεχλιβανίδου(γλύπτρια, εικαστικός, ποιήτρια)  βάζει το δικό της στοίχημα, δηλώνοντας  : Εγώ παρουσιάζω τα παπούτσια που πρωταγωνιστούν στις ιστορίες μου. Κι αν με ρωτήσετε γιατί φτιάχνω παπούτσια δεν έχω μία μόνο απάντηση. Είναι, ίσως, επειδή δεν μου αρέσει να τελειώνουν οι ιστορίες, οπότε τα γλυπτά μου αναλαμβάνουν να συνεχίσουν το ταξίδι κάθε φορά σε νέους προορισμούς.


Φοβάμαι τις στρατιωτικές αρβύλες. Φοβάμαι τους ανθρώπους που τις φορούν.

Φοβάμαι τα μέρη που πατούν, τα βήματα που κάνουν, τις εικόνες που κοιτούν, τις μνήμες που παπούτσια σαν κι αυτά κουβαλάνε...

 ΕΝ ΣΥΝ ΑΙΣΘΗΣΗ 

 

 

Γράψε το δικό σου πιο σύντομο παραμύθι του κόσμου 

δηλώνοντας: βγάζω τα παπούτσια μου γιατί........

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου