Τρίτη 23 Μαΐου 2017

ΑΛΛΑΝ ΠΕΡΣΥ, ΣΑΙΞΠΗΡ ΓΙΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ



Απ' όλους τους μεγάλους συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας, κανένας δεν εμβάθυνε στο μυστήριο του έρωτα και δεν πραγματεύτηκε τα ζητήματα τnς καρδιάς από μια τόσο φωτεινή οπτική γωνία, όσο ο Σαίξπηρ. Ακόμα και σήμερα τα έργα του και τα ποιήματά του αποτελούν ισχυρό εργαλείο για να κατανοήσουμε τα πολύ βαθιά μυστικά της καρδιάς μας. Από τη σαϊτιά ως την απογοήτευση, από το πρώτο φιλί ως τον ανέφικτο έρωτα, από τον συμβιβασμό ως τη ζήλεια, το βιβλίο αυτό μας δίνει την πεμπτουσία της σαιξπnρικής γνώσnς του έρωτα, προκειμένου να φωτίσει την καθημερινότητά μας και να δώσει, επιτέλους, απάντηση σε ερωτήματα όπως: Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που ατυχούν στις αισθηματικές τους σχέσεις; Πωs θεραπεύεται η αρρώστια του έρωτα; Μπορεί ένα ειδύλλιο να κρατήσει για όλη μας τη ζωή; Ποιο είναι το μυστικό της γοnτείας; Πωs καταπολεμάται n ζήλεια; Ένα γοητευτικό και απίστευτα εμψυχωτικό βιβλίο γι' αυτούς που παίρνουν τον έρωτα στα σοβαρά...

 (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)


Διαβάζοντας ένα βιβλίο για τη φιλοσοφία ... μου·

ερωτεύτηκα τις παρακάτω φράσεις του βιβλίου:


  • Είμαστε από το ίδιο υλικό που υφαίνουμε τα όνειρα· η μικρή μας ζωή περιβάλλεται από ύπνο.
  • Η γενναιοδωρία μου είναι απέραντη όπως η θάλασσα κι η αγάπη μου έτσι βαθιά όσο περισσότερο σου δίνω , τόσο περισσότερο έχω, γιατί και οι δυο είναι ατελείωτες.
  • Αμφίβαλλε ότι είναι φωτιά τα αστέρια, αμφίβαλλε ότι ο ήλιος κινείται, αμφίβαλλε ότι η αλήθεια είναι ψέμα, αλλά μην αμφιβάλλεις ποτέ ότι σε αγαπώ.
  • Ο άνθρωπος που δεν τρέφεται από τα όνειρά του γερνάει γρήγορα.
  • Το στέμμα μου είναι στην καρδιά μου όχι στο κεφάλι μου.
  • Ο δυστυχισμένος δεν έχει άλλο φάρμακο παρά μόνο την ελπίδα.
  • Να αγαπάμε από επιλογή και όχι από απελπισία.
  • Αν η μουσική είναι τροφή του έρωτα, παίξε.
  • Γνωρίζουμε αυτό που είμαστε, αλλά δεν ξέρουμε αυτό που μπορούμε να είμαστε.
  • Μην έχοντας τίποτα, δεν έχω και τίποτα να χάσω. 
  • Δεν είμαι καπετάνιος· όμως , αν ήμουν τόσο μακριά μου σαν την απέραντη ακτή της πιο μακρινής θάλασσας, θα το διακινδύνευα για τέτοιο θησαυρό.
  • Έχω ανάγκη να μαθαίνω  για εσένα κάθε μέρα και κάθε ώρα.



                                                                                                                ΔΑΔΗΛΑ ΜΑΡΙΑ, Β1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου