Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου 1893-1972

 Ευτυχία Χατζηγεωργίου-Οικονόμου, αργότερα Νικολαΐδου και τελικά Παπαγιαννοπούλου
η πρώτη Ελληνίδα Στιχουργός  από τη Μ. Ασία
υπερβολική στις καταχρήσεις της (πάθος η χαρτοπαιξία)
δυναμική στη ζωή της (ηθοποιός, δασκάλα και ποιήτρια)
έγραψε αλήθειες που έζησε
γιατί δεν άντεχε να τις ξεπεράσει!!!


Πήρα απ’ τη νιότη χρώματα 
Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά
Δυο πόρτες έχει η ζωή
(Το τελευταίο βράδυ μου)
 Ηλιοβασιλέματα
Πετραδάκι - πετραδάκι 
 Όνειρο απατηλό
 Περασμένες μου αγάπες
 Είμαι αητός χωρίς φτερά
 Η διπρόσωπη
Γυάλινος κόσμος

Στο τραπέζι που τα πίνω
 Στου Αποστόλη το κουτούκι
Ρίξτε στο γυαλί φαρμάκι
Μου σπάσανε το μπαγλαμά
Ανεμώνα
Αργά είναι πια αργά
Λίγο-λίγο θα με συνηθίσεις
Πήρα απ' τη νιότη χρώματα
Αν είναι η αγάπη έγκλημα
Συρματοπλέγματα βαριά
Τι έχει και κλαίει το παιδί
Η Μαλάμω
Του ντερβίση το πιοτό
Τι να σου κάνει μια καρδιά

Στα σκαλοπάτια σου εγώ γυρίζω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου