Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ





" Κάνε υπομονή " μου έλεγες.
"Μην γκρινιάζεις "
"Μην παραπονιέσαι "
"Αγάπα με"
"Έλα"
"Φύγε"
"Ξαναέλα"
"Θέλω ένταση"
"Τώρα ηρεμία"
Ερωτευμένη ή σκλάβα ;
Υπάκουη ή φερέφωνο;
Μου 'ταξες Παράδεισο.
Κι όμως.
Άργησα... άργησα να καταλάβω πως απήχα μόλις ένα βήμα από τη Κόλαση. Και τώρα σιωπή ; δεν μιλάς ; κοιτάς αμίλητος ; τελείωσαν οι διαταγές ; περίεργο για μια αυταρχική κι εγωιστική προσωπικότητα σαν κι εσένα... άφησε τα συναισθήματά  σου να μιλήσουν και να πλημμυρήσουν με άνοιξη την άβυσσο της καρδιάς μου... άσε τα μάτια σου να κυλήσουν πάνω μου... θα καθαρίσουν την λερωμένη σου ψυχή... ψάξε βαθιά μέσα σου. Δεν αποκλείεται.. εγώ πιστεύω ότι μέσα σε αυτή τη φυλακή , φυλάς καλά κρυμμένο ένα περιστέρι...
ΑΡΙΑΓΝΗ                                                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου