Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

τα παιδιά βλέποντας φιλοσοφούν...



ΡΕΝΕ ΝΤΕΚΑΡΤ 
·         Ο ουρανός , ο αέρας, η γη, τα χρώματα, τα σχήματα , οι ήχοι είναι εμπειρικοί εμπαιγμοί που στήνει ένας άριστος  Θεός για να με ξεγελά.
·         Αν όμως με ξεγελά είναι αναμφίβολο ότι  υπάρχω.
·         Ας  με ξεγελά όσο θέλει αφού δεν θα με κάνει ποτέ να μην είμαι  τίποτα όσο θα σκέφτομαι ότι είμαι κάτι.
·         Τι είμαι λοιπόν;   Σκεπτόμενο πράγμα που αμφιβάλλει, νοεί, βεβαιώνει, αρνείται, θέλει, δεν θέλει, φαντάζεται, αισθάνεται…    




Οι μαθητές του Β1 και Β3 με ΑΦΟΡΜΗΣΗ την ΤΑΙΝΙΑ « ΤRUMAN SHOW»

απάντησαν:



·         Θα ήθελα να είμαι :      ο σκηνοθέτης  της ταινίας (5)
                                        ο πρωταγωνιστής (7)
                                        ο φίλος  (3)
                                        η γυναίκα  (0)
                                        η αγαπημένη (15)
                                        η μητέρα (0)
·         Όταν βλέπω ένα καλό όνειρο , ξυπνώντας λέω :
Mακάρι να γίνει πραγματικότητα
Τι όνειρο κι αυτό
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται
Θα ξανακοιμηθώ για συνέχεια
Ας συνεχίσω λίγο…
·         Όταν βλέπω ένα κακό όνειρο , ξυπνώντας  εύχομαι:
Να μην πραγματοποιηθεί
Θεέ μου να μην το ξαναδώ
Πάει, πέρασε κι αυτό
Τι ήταν αυτό;
Ευτυχώς δεν είναι αλήθεια
Θα κάνω οτιδήποτε για να το αποτρέψω
·         Θα δεχόμουν να γίνει η ζωή μου ταινία/σόου , αν……..
Το ήξερα
Είχα προσωπική ζωή
Είχα κάτι να δείξω
Δεν θα δεχόμουν  
·         Φοβάμαι   /Έχω φοβίες με ……
Το να πιάνομαι κορόιδο/ Το υψόμετρο/ Τις αστραπές /Τις σκιές /Τα φίδια/ Τα έρποντα
Την αδράνεια / Την απώλεια / Το άγνωστο /Τον εαυτό μου /Το θάνατο
Τον κακό εαυτό μου /Την απόσταση/ Τις αρρώστιες/ Τη γαστρεντερίτιδα
Την απόρριψη/ Την κακία του κόσμου




·         Δόξα και χρήματα ή ελευθερία και αφάνεια;
Οι περισσότεροι το 2ο αλλά και κάποιοι τα χρήματα και την ελευθερία
Ενώ ο Χρήστος, διαλέγει τις πληροφορίες-γνώση


·         Καθορίζει τη ζωή μου  κυρίως  ο ΘΕΟΣ ,η ΜΟΙΡΑ, η ΤΥΧΗ , ή  ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ;

Ο εαυτός μου (οι περισσότεροι)


·         Αν η ύπαρξη μου ήταν τοπίο θα ήταν….
Καλοκαιρινό  /  καταρράχτης  / θάλασσα  / ειδυλλιακό  / μαγικό ηλιοβασίλεμα σε ερημική παραλία  / πίνακας αφηρημένης τέχνης/    Γκουέρνικα  / το παρόν  /


·         Αν η ελευθερία ήταν λουλούδι  θα ήταν…
κρίνος, γαρίφαλλο , τριαντάφυλλο , ορχιδέα….


·         Αν η σκέψη ήταν χρώμα θα ήταν…
γκρι, κόκκινο, κίτρινο, άσπρο. χρυσό, λευκό για να την φτιάχνω  , μαύρο και άραχλο , γαλάζιο όπως η θάλασσα……….









 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου